Skip to content

TÜRK PEYGAMBER; HZ ZÜLKARNEYN…

Kasım 1, 2011

Kelime anlamı olarak zülkarneyn “çift boynuzlu-çift zamanlı” anlamına gelmektedir.Burada “Zül” bir iyelik ekidir. “Sahibi” anlamını vermektedir. Karn, boynuz; Karneyn ise, çift boynuz demektir. Buna göre Zülkarneyn, “Çift boynuz sahibi” anlamına gelmektedir.

Peki bu boynuz sembolü nedir? Bu boynuz, zaman gezmenliğinde kullanılan karadelik türünü ifade eder. Bazen iki karadelik bir çift boynuz oluşturacak biçim alırlar. Bu iki boynuzun uçları birbirine oldukça yakındır. (25 İnc) Aradaki kirişten zaman sıçraması yapılmakta, zamanda ileri ve geri gidilmektedir. Her zaman gezmeni, geçmişte de gelecekte de bulunabildiği için, Hans tarafından “Çift Zamanlı” olarak adlandırılmaktadır. Dolayısı ile her çift zamanlı, aynı zamanda Zülkarneyn’dir.

Kur’an’da sözü edilen Zülkarneyn’i her ne kadar bir şahıs ismi olarak anlamağa koşullandırılmışsak da aslında o bir insanın adı değil, iki boynuz arasındaki kiriş zamanda gidip gelebilenlere özgü bir lâkaptır!

Zülkarneyn aslında oldukça eski ve mitolojilerde bile kendini gösteren bir semboldür. Örneğin, Vikingler neden öyle bir boynuz seçmişlerdir kendilerine? “Thule Quanaak” nedir? Thule, “Zul”; Quanaak da “Karn” karşılığıdır. Ve bu bir gizli öğreti örgütünün adıdır. Zig-Zag ekibi de bir zamanlar o örgütle birlikte çalışmış ama örgütü Masonlar ele geçirince yollarını ayırmışlardır.

gelelim zülkarneyn peygamber’in türklüğüne…

orhun kitabelerinde geçen;

–alıntı–
Ben Türk Bilge Kağan; doğuda gün doğusuna, güneyde gün ortasına kadar, batıda gün batısına, kuzeyde gece ortasına kadar hep milletler bana bağlıdır. Bunca milleti hep düzene soktum, ilerlettim. Doğuya ordu sevk ettim. Bunca yerlere gittim
Tanrı (Tengri) yardım ettiği için milletime; gözle görülmeyen, kulakla işitilmeyen yerler kazandırdım. Tanrı buyruğu olduğu için, Devletli olduğum için size Kağan oldum. Tanrı yardım ettiği için dört yöndeki milleti derleyip topladım.
Ey Türk Milleti; Üstte gök çökmedikçe, altta yer delinmedikçe, ilini, töreni kim bozabilir? Ey Türk Milleti, titre ve kendine dön!
Gittiğim yerlerde güneşin kavurduğu, güneşin battığı son millete gittim. Onların arasında hüküm verdim. Sonra dünyanın öbür ucuna, güneşin doğduğu yere vardım. Orada bulduğum milleti boyunduruğum altına aldım. Birbirileriyle olan çekişmelerine son verdim. Ordumla Tengri buyruğu olarak adalet getirdim. Tengri buyruğu olarak bunları yaptım…
–alıntı–

bilge kağan sözleri ile kuran-ı kerimde geçen kehf suresinde;

–alıntı–
Kehf Suresi 86. Ayet: NiHAYET GÜNEŞiN BATTIĞI YERE VARINCA, ONU KARA BiR BALÇIKTA BATAR BULDU. ONUN YANINDA (ORADA) BiR KAVME RASTLADI. BUNUN ÜZERiNE BiZ: EY ZÜLKARNEYN! ONLARA YA AZAP EDECEK VEYA HAKLARINDA iYiLiK ETME YOLUNU SEÇECEKSiN, DEDiK.
ve Kehf Suresi 90. Ayet: NiHAYET GÜNEŞiN DOĞDUĞU YERE ULAŞINCA, ONU ÖYLE BiR KAViM ÜZERiNE DOĞAR BULDU Ki, ONLAR iÇiN GÜNEŞE KARŞI BiR ÖRTÜ YAPMAMIŞTIK.
–alıntı–

bahsedilen hz zulkarneyn’in aynı kişiler olması ihtimali çok yüksektir.

kuran-ı kerim’de anlatılan hz zulkarneyn’in özelliklerini incelediğimizde en göze çarpan özellikleri;
büyük bir orduya sahip olması, kendisinin büyük bir komutan olması, ordusuyla tüm dünyayı gezmesi ve Allah’ın emri ile gittiği her yere iyilik, adalet ayrıca Allah bilgisi ve töre götürmesidir.

zulkarneyn peygamber’in aslında bilge kağan olduğu kaçınılmaz ve bilerek ve istenerek bariz bir şekilde gizlenmeye çalışılan bir sırdır.

tıpkı türk piramitleri gibi, tıpkı attila han’ın tanrının gerçekten kırbacı olduğu gibi…

insanlar neden tarihini bilmez, anlamaz, bilmek istemez, başkalarının tarihi ile kendi öz tarihlerini unutmak ister, başkalaşmaya çalışır mantık kabul etmiyor…

hadi tüm bu gerçekleri, tüm bu belgeleri görmezden geliyorsunuz, peygamber efendimizin türk kavmi ile ilgili söylediği;

“aziz ve celil olan Allah buyurur ki, benim bir ordum vardır, adını Türk koydum ve onları doğu ülkelerine yerleştirdim. Herhangi bir kavme öfkelendiğim zaman Türkleri onların başına musallat ederim.”

“Türk dilini (mutlaka) öğreniniz. Zira mülk ve saltanat uzun zaman onların elinde kalacaktır.”

ve en nihayetinde;
“Sizler küçük çekik gözlü, kırmızı benizli, yatık burunlu, çehreleri sanki (örs üstünde döğülmüş ve ) üzeri derilerle kaplanmış (sağlam) kalkanlar gibi bir kavim olan Türklerle çarpışmadıkça kıyamet kopmayacaktır. Yine sizler, kıldan çarık (ve çoraplar) giyen bir kavimle (Türk) çarpışmadıkça kıyamet kopmayacaktır.”

sözlerini de inkar edip gizlemek yakışır sizlere…

From → dinler tarihi

39 Yorum
  1. Ömer Faruk permalink

    sevgili kardesim güzel seyler yazmissin ama bazi seyleri yanlis yorumluyorsun.Cünkü Peygamber efendimizden sonra baska Peygamber gelmeyecektir ve Zülkarneyn´den Kuran-i Kerim´de bahsedilmektedir, O da Ms.610 ve 632 yillari arasinda indirilmistir.Bundan dolayi Bilge Kagan´nin Zülkarneyn olmasi imkansizdir.Ama Bilge Kagan bunlari daha önceki bir Hakan´in yaptiklarini yapmis oldugu Yani OGUZ KAGAN´in yaptiklarini yaptigi ve bunlari yazdigi ihtimali cok yüksektir.Istersen bu konuya degisik bir yönde aciklik getireyim.Dogu´da simdiki Mancurya ve Kore Yarimadasinda yasayan önceleri Cosun (Joseon) sonralari GOGURYEO diye anilan devletin bütün subaylari cift Boynuzlu Migfer kullaniyordu.Buralar O zamanki bilinen Düyanin en Dogusuydu. Ayrica Onlar Kral´larini secdeye kapanarak selamliyorlardi, öldükten sonra yeni bir hayatin baslangicinada inaniyorlardi.Bundan baska ORTA ASYA´nin batisindaki VIKING´ler de Cift Boynuzlu Migfer Kullaniyordu, MÖ.2500 lü yilardaki Dünyanin en Batisiydi ve savasta ölen savascilarin Cennete gidecegine inaniyorlardi.Bana kalirsa burada ilkcaglar´da kurulan Büyük TURAN Imparatorlugundan ve Onun Kagan´indan bahsediliyor.Cok Kuvvetli ihtimalle OGUZ KAGAN bu Imparatorlugun HAKAN´idir ve belkide O kisi ZÜLKARNEYN´in ta kendisidir.

    • metin yaşar kurt permalink

      bilge kağan diye bilinen Türk Hakanının aslında çok daha evvelinde yaşamış aynı zamanda Oğuz Han diye ifade edilen, bazı kaynaklarda Efrasyab olarak geçen zatın aynı şahıslar olması kuvvetle muhtemeldir. Zannım Bilge Kağan, bir Gök Türk Hakanı değil, çok daha eski zamanlarda yaşamış bir ulu hükümdardır. Göktürkler döneminde kitabelerin yazıldığı iddia edilen zamanlarda göktürkler zayıflamış ve eski hudutlarını kaybetmişlerdi. ayrıca, tarihte asya, horasan, iran, suriye, anadolu ve avrupaya hakim olmuş, kalan memleketleri de tabiyetine almış olarak bilinen tek hükümdar Efrasyab Yada Oğuz ağzında Alp Er Tonga adlı zattır. zannım burda bahsedilen bilge kağan da budur, ve hunlardan da evvel yaşamış Efrasyab diye efsaneleşmiş zat bizatihi Zülkarneyn a.s. dır. allah en doğruyu bilendir

    • serdar permalink

      BİLGE KAĞAN (OĞUZ KAĞAN) = ZÜLKARNEYN (A.S)

      • Türk permalink

        Oğuz Kaan Destanindaki Oğuz Kaan Hun devletinden Metehan ile özdeşleşmiştir.Ben birkaç yerde Hz.İbrahimle aynı çağda yaşadığını duydum.

    • erdal adiyaman permalink

      yorumlarimizi bende okudum cok begendim bizim gecmisimiz sadece oguz kagan yada bilge kaan ile sinirli degil bunu cinde tibette orta asya(turkistan)da anadoluda nepalde mexikada (kuki adalari yeni zellanda japonya hindistanda pasifik okyanusunun tam orta kisminin derinliklerinde lamurya (MU KITASI)denilen bir kita var idi gecmis zamanlarda bu bir varsayim bir efsane idi ama ATATURK donemi ile baslayip ingiliz italyan japon fransiz alman gibi bilim adami arastirmaci tarihci arkeologlarin uzun yillar calisilmasi sonucu bunu efsaneden cok bir cok yerde bulunan kalintilarin bu turk uygarliginin 1000.000 ila 70.000 yil arasinda buyuk bir uygarligin oldugunu kanitlamaktadir japonlarin ve uygurlarin bu kitadan goc eden toplulik oldugu soyleniyor bunu cindeki beyaz piramitlere mumyalara ve pìramìt ve mumyalarin bir cok yerde bulunmasi naga maya dili ile gokturk dilinin hemen anlam ve ifade acisinda cok benzerlik gosterdigini belirtiyorlar japonlar bu konuda bu japonya kiyilarindaki okyanus dibindeki kalintilari incelemekte hayretler icinde kalmaktadirlar avrupa ve amerika ingilteretere ve CIN bunu kabul etmesede artik bu biliyor simdi cok eski zamanda gelip gectigi soylenen peygamberlerler nerededir ismi zikredilen o daglar nerededir…

      • erdal adiyaman permalink

        bu yikarida bahsettigim konu eski kadim tarihte eflatun cok bahsetmekte tibetteki saman rahipleri bilmekte chames churcverd 50 sene gibi bir zaman arastirmalari mevcuttur ayrica GAZI MUSTAFA KEMAL ATATURK bu konuya askeri okulda iken basliyarak olene kadar bu konuyu arastirmis TAHSIN MAYAKON(MATATEKIN)i bu konu ile ona gorev vererek bu konuyu uzun yillar arastirmasini saglamis yalniz TAHSIN MAYATEKININ arastirmalarini bilmiyorum saygilar bu konu ile olgelenen emegi gecen TURKSEVEN herkese tesekkur ediyorum.

      • mevut kara permalink

        bahsettıgın kısı tahsin mayatepek soy adını tasır ve bu soyadı ona m.kemal ataturk bızzat vermıs oup kendısı hemşerif ve afyonludur. ısımlerı duzgun yazalım lutfen . 2. sı de peygamberımızınde bıldırdıgı gıbı türkler dunya ya 2 kez hukmedectırler ve bu hukum yıllarından ılkı gercekleştı ıkıncısı de yıne peygamberımızın belırttıgı gıbı ye-cuc me-cuc zamanında yanı hz. zulkarneyn ın hapstmıs odugu bozguncu kavmı durdurmak ve mehdıye yardım etmek ıcın olacaktır. turk tarıhı bılerek ve ıstenerek tahrıpedılmekte ve bu mgollardan da oncedır yapılmaktadır. turk ulusu tarıhı boyunca hıcbır zaman tek tanrı ınancından vazgecmemıs bellı donemlerde kısmen yoldan sapsada dogru yolu her zaman bulmus bır topuluktur.
        bılınen tarıhın dısında turkler her daım var ıdıler . bu durum mayalardan mısır fıravunlarına oradan da cın dogusundakı turk pıramıtlerı ne kadar tarıhın turkler ve onların kurdugu pek cok medenıyetın varlıgına ve benzerlıkerıne hayretle bakmıstır.
        kultegin kagan ın bu yazıtları yazdırmasının ve ıkıncı yazıta bunun ıspat eder sekıde yenınden dıkılmesınındekı sebep kul tegın kagan ın bu durumu bılıyor olması ıdı. ye – cuc ve me-cuc tarıh boyunca dunyaya musallat olmus ve her seferınde bunu tekraramaktan gerı kalmamıs bır medenıyyettır ve tarıh boyunca sureklı tekraranan bu olay en son hz. zulkarneynle yenıden hapsedılerek ademoglunun dunyada rahat etmesı saganmıstır. ve bu durum kuranda da belırtıldıgı gıbı kıyamet alametlerınden olup yenıden tekrarlanacaktır.
        verılen bılgılere dayanarak sahsı dusuncem zulkarneyn kısssasında belırtıen ıkı dagın arasına demırden bı kapı yapılan yerın TUNA yakınlarında oldugunu bunun arastırıldıgı sımdılık saklanıyor . tarıh oncesı donemlerden bu yana oraya demır kapı denılmesının sebeplerı arastırılıyor. ayrıca osmanlıda ora ya demır kapı demıstır. bu bıgılerın kesınlıgı henuz yok ama arastırmalar devam edıyor . ayrıca dogu turkıstandakı pıramıtler buyuk turk hukumdarlarının mezarları oldugu ve maya tarıhı kadar eskı odugu bır gercektır.

    • halil permalink

      soyle bır bılgı ekleyelım kultegın yazıtı k5 te belırtılen yazıyı ıyıce okuyun dort yırmı yılı yanı 420 yılıdan yedı yırmı yaşıma degın yaşadım yanı 720 ylına kadar kultegın k5 ı okursanız soyle demekte kultegın zamangaka bınıp oplayu tegdı yanı bunu anlamak ıcın profosor olmaya gerek yok arastırın kultegının zamangak bınıp zıplaması ne demek devamında sonra daha asagında ıse ınıp kultegın öz yagızına bınım yazıyor zamangak la yolculuk yapıyor sonra atına bınıp savaşıyor buda zulkarneynın ta kendısı demektır gunesli boynuz kafası turk bırlıgıdır anlamıda gunes ve gunduzu boynuz hem ayı hemde gucu temsıl eder ayı ve geceyı yaratan guce tum benlıgımle ve varlıgımla inanırım demektır bu ve orhun turkcesı resmen katledılmıştır budin yazısını bılerek ve ısteyerek bodun yapan utanmazlar profosor endamıyla para karsılıgı orhun turkcesını katletmıştır
      in harfı on okunmakta lakın bu kadar utanmaz ınsanların arasında turklugu acıklamak cok kotu olur cunku dunyanda cınlılerın nufusu kesınlıkle turklerı gecemeyecegı aşıkardır tukler cınlılerı bogup ezecek kadar fazla nufusa sahıp bır mılletı kı cın surları yapıldı su an boyle bır mıllet cın nufusunun nerdeyse ıkı katı demektır 3 mılyar olması lazım lakın saklananlar bırgun cıkacak kultegın ın zamangak la nasıl yolculuk yaptıgınıanlatacak amuderyadan gelen bır demırcı mıllerın nasıl demırın en ınce ayrıntısını bıldıgını ogrenecek demırkapaga degın gıdılmış tebegecılmış hınt denızınden egeye kadar turk mıllletının oldugunu bır gun utana sıkıla acıklamak zorundalar bu mıllete

    • Deya doğru permalink

      BEN DE SİZİN GÖRÜŞLERİNİZE BİR TÜRK KADINI OLARAK KATILIYORUM.

    • Oğuz permalink

      Değerli kardesim orhun hitabelerinde karbon testi sonucu 4500 yillik oldugu belirlenmiştir

    • Ömer Faruk bey, aynen öyle. Hz Zülkarneyn = Hz Oğuz Kağan ! Ve bakınız: OĞUZ = OK-UZ = ÖK-ÜZ (çift boynuzlu)

  2. Ayrıca bir bilgide ben eklemek istiyorum endenoz yada olan tusunami felaketinden sonra türk sivil toplum örgütleri oraya yardım amaçlı gittiklerinde onları bir gurup karşılayarak bizler zülkarney in torunları olan hindistandan buraya göç eden türkleriz demişler kanıt olarak ta onlara atalarının türk mezarlarını göstermişler

  3. ozgur permalink

    hazreti zülkarneyn oğuz kağanın ta kendisidir kapride çindeki 300 metre yüksekliğindeki beyaz piramitte bulunmaktadır fakat atatürkten başka hiç bir türk lideri bunla ilgilenmediği için atatürkün vefatından sonra gerçek türk tarihi millete unutturulmaya calışılmıştır türklerin bilinen kayıtlı tarihi 70000 yıl öncesine kadar gider türkler dünyanın dört bir yanına dağılmışlardır ve bu kavimlerden bazıları bunu bilmektedirler hatta bazı doğu ülkelerindeki insanlar türklre zülkarneyin cocukları diye hitap ederler ve saygı duyarlar fakat ne yazıkki iktidarlar türkleri araplaştırma cabası güttüğü için zamanla bunlar unutturdu buna bir örnek arapların türklere 70 yılı aşkın yapmış olduğu katliam ve zülümdür ama bundan hiçbir tarih kidabında bahsedilmez arapların türkleri katlettiği türlerin kızlarına vekadınlarına tecavüz ettiği esir aldıkları türkleri köle pazarında bir hayvan gibi sattığı bunlar hiç olmamış gibi araplar kutsallaştırılıyorhalbuki islam dininde kula kulluk ve kölelik yoktur çünkü allah herkezi eşit yaratmıştır cengizhan bu yüzden araplarla savaşmış ve türklere yapılan bu zülmün hesabını sormuştur türklere kim zulüm yapmışsa onlarla savaşmıştır kendisinden sonra hakan olan cocuklarınada vasiyet etmiştir araplara aman vermeyin demiştir çünkü araplarda gercekten allah korkusu olsa idi peygamber efendimizin torunları olan ehlibeydi yani on iki imamı katletmezlerdi kaldıki bugün bile arapların yüzde 45şi müslüman değildir

  4. mesut permalink

    siz yakında töbe haşa Allah’ıda türk yaparsınız

    • ne alakası var bütün dillerin kaynağı olan allah türkçe bilmiyor mu türk peygamber seçmiş olamaz mı her kavme millete adı geçen geçmeyen bir çok peygamber olduğunu söyler kur an buna neden itiraz edersiniz neden BİR TÜRK ün peygamber olabileceğini kabul etmiyorsunuz çıldırıyorsunuz

    • ilkay permalink

      Allah diyor ki: “Biz her millete bir peygamber gönderdik..” (Nahl, 16/36) türklere de elbetteki peygamber göndermiştir.

    • volkan permalink

      Ne o sen Arap mı sanıyorsun ki Türk yapalım ?

    • hasan permalink

      her kavme peygamber gelmiştir..

    • berat permalink

      mesut harbi saçmalamışsın. komik oluyorsun valla ya

  5. HanifTürk permalink

    Mesut Bey demişsiniz ki ‘siz yakında töbe haşa Allah’ıda türk yaparsınız’

    Araptan peygamber oluyorda hatta hatta insanların en zalimi yahudilerden(israiloğlu) peygamber oluyor da TÜRKten peygamber olması neden zorunuza gidiyor

    • ramiz permalink

      Çünkü peygamber yoldan çıkmış azıtmış milletlere gelir.çok şükür öyle bi durumumuz yok. zulkarneyn belkıde peygamber değildir.yıne Allah en dogrusunu bilir.

      • Ne diyem mahmut mu diyem permalink

        Allahın dinini, buyruğunu, nizamını öğretmek için peygamber gelir. Sadece Azıtmış kavimleri hizaya çekme amacı yoktur. Kur’an bilginiz lafta olmasa her kavme peygamber gönderildiğine dair ayeti bilirdiniz. Zira önce ki ayette de kaba hatlarıyla peygamber gönderilmeyen kavimler sorguya çekilmeyecektir denir. Arkasından da her kavme peygamber gönderilmediği söylenir.

      • Ne diyem mahmut mu diyem permalink

        Son cümlemi düzeltiyorum. Her kavme peygamber gönderildiği söylenir.

  6. hasan karabeyaz permalink

    arkadaşlar muhabettiniz güzeldi zevkle okudum hepinize teşekkür ederim yalnız zülkarneyn ‘in peygamber oldugunu söyleyen bi kaynak göremedim ben ?

  7. faruk bağcı permalink

    bence hz. zulkarneyn vikingdi dikkat edilirse ayette çift boynuzdan bahseder

    • akn akn permalink

      vikingler miğfer bile kullanmaz ne çift boynuzu byler … boynuzlu miğfer olayı 50 lerde , vikingleri çizen çizgi romancılar tarafından tasarlandı…

  8. oguz kagan(bilge kişiligi yani Allahın dinini yayan biri oldugu için bilge kagan denilmiştir) = ZÜLKARNEYN A.S . oguz : öküz ögüz kelimesinden türemiştir öküz ise güçlü bir hayvan oldugundan Allaha kurban verilen en iyi hayvandır oyüzden Türkler kayıtsız şartsız vatan Allah Din için ölümü göze alırlar yani Allah için kendilerini kurban etmekten sakınmazlar . Atilla (tanrının kırbaçı) demişki puta tapan göktanrıyı inkar eden benim kavmimden olamazlar . cegizhan gökte nasılsa bir tanrı varsa yerdede bi imparator olmalı demiş . Türklerin göktanrıya inanmaları falan falan sizce bunların hepsi rastlantımı ???

  9. Aydın tavacı permalink

    Çift boynuzu sen yanlış yorumluyorum biri doğuda biri batıda adalet veriyoruz deniyor yani aynı anda anda zaman vemekan ortadan kalkıyor vikink sembolü ile hiç alakası yok Bilgekaan peygamber as olduğunu ortaya koyuyor,.

  10. james douglas morrison permalink

    Sümerler, Troyalılar, Hititler, Lykialılar bizim atalarımızdır. Batıdan gelen Dor ve Yunan istilasından sonra Anadolu’ yu terk etmek zorunda kalmışlardır. Zülkarneyn (Bilge Kağan) Troya soyundan gelen ve Troyalıların, Asya steplerinde göçebe ve savaşçı yaşayan kavimlerine gönderilmiş nebisidir. Bu bilgiler özellikle Türklerden gizlenmiştir. Bunu gizleyen ise Vatikan ile kol kola girmiş evanjelist-yahudi-mason-gül-haç-tapınakçı işbirlikçileridir. Buna kısaca batı diyebiliriz. Tarihi batı yazdığı için işine geldiği şekilde yontmaktadır. Orta çağ Avrupa’ sı Türklerin, tıpkı İtalyanlar gibi Troya soyundan geldiğini biliyordu. Fatih Sultan Mehmed Han’ da bunu bilidiği için, İstanbul’ un alınışından sonra, Troyanın öcünü aldık demesi boşuna değildir. Fatih Sultan Mehmed’ in, İlyada ve Odysseia’ nın başucu kitaplarından olduğu hala Türklerden gizlenir. Fatih Sultan Mehmed Han ile aynı sözü Çanakkale Zaferi’ nden sonra söyleyen Mustafa Kemal’ dir. Azra Erhat, “İşte İnsan-Ecce Homo” kitabında Çanakkale Zaferinden sonra “Troyanın öcünü aldım” sözünü söylediğini belirtir. Bilgi artık gizli değil, sadece kirlilikten arındırılması gerekir. Bunu yapacak olan da “DAMARLARINDA ASİL KAN” ı olan Türklerden başkası değildir.

    İtalyanlar, Macarlar, Bulgarlar, Kuzey ve Güney Amerika yerlileri, Hindistan’ ın kuzey bölgelerinden Endonezya’ ya kadar bölümler de dahil olmak üzere tüm orta Asya halkları Türktür. Rusları da işin içine katarsak, (Rusların meşhur bir atasözü vardır: Rusu kazırsan altından Tatar çıkar) bütün dünyanın, birbirlerinden tarihleri gizlenmiş Türk kavimlerinden oluştuğunu görürüz. Bu nedenle bütün Türk kavimlerinin birbirleri ile kader bağı içerisinde olduğunun ortaya çıkartılması gerekir. Eğer bu gizlenen tarih olmasaydı, dünya da ne açlık, ne de savaşlar ne de yoksulluk olurdu. Bütün Bu nedenlerden dolayı

    “DÜNYANIN BÜTÜN TÜRKLERİ BİRLEŞİN”

    Jim Morrison
    Yerli Şaman

  11. yusuf permalink

    kızılderiler de türk kanı taşıdığı ortaya çıkmış yani o zaman batıdan doğuya bütün ülkeleri tek bir millette birleştirdim derken bilge kağan bunu demek istemiş olabilir ayrıca ..ZÜLKARNEYN A.S . boynuzu bizim bilge kağanın boynuzunu andırıyor bazıları diyorsunuz ki vikingler vikingler ne yazık ki büyük bir imparatorluk kuramadı sadece kendi bölgelerinde yağmacılık ve bozgunculuk yaptılar…bazılarıda büyük iskender diyor bunu tam bilemiyorum ama büyük iskenderde dünyanın 3/2 yönetmiş bir lider ikisi arasındayım yani ya bilgekağan yada büyük iskender ???

  12. cem_sultan permalink

    ÇİFT BOYNUZ SAHİBİ DERKEN ÇİFT BOYNUZ TAKTIĞI İÇİN DEĞİL HER İKİ BOYNUZ TEMSİLİ OLARAK MADDEYİ VE MANAYI TEMSİL EDER. BAZI ULU VELİLERDE ZÜLCENAHEYN LAKABINI ALMIŞLARDIR. YANİ MADDENİN VE MANANIN KUTBU ANLAMINDA. BU ZATIN YECÜC VE MECÜCE SET YAPTIĞI DÜŞÜNÜLÜRSE. YECÜC VE MECÜC İSTİLACI BİR KAVİMDİR. SET YAPILAN MİLLET ÇİNLİLERDİR. SETTİ YAPAN İSE ALPER TONGADIR. ALPER TONGANIN İRAN KAYNAKLARINDA EFRASİYAP DİYE GEÇTİĞİ BİLİNMEKTEDİR. KADİM ÇİN KÜLTÜRÜNÜN VE NUFUSUNUN ALTINDA TÜRKLERİN ÇİNLİLEŞMESİ BU YİĞİT HÜKÜMDARİN ÇİNE OLAN SEFERLERİ VE SETTİDİR.. ALPER TONGANIN BATIYA SEFERLERİDE VARDIR. MÜSLÜMAN DİNİNE BAĞLI ADİL BİR HÜKÜMDADIR. ADINA DESTAN YAZILMIŞTIR. Alp Er Tunga öldi mü?
    Isız ajun kaldı mu?
    Ödlek öçin aldı mu?
    Emdi yürek yırtılur.
    YİĞİT ADİL BİR HÜKÜMDAR OLDUĞU BÜTÜN CİHANIN HAKANI OLDUĞU DESTANDA APAÇIK YAZILIDIR. PEYGAMBER OLUP OLMADIĞINA GELİNCE İSE KURANI HAKİMDE PEYGAMBER OLDUĞU YAZMIYOR. ADİL ALLAHTAN KORKAN ALLAH ADINI YÜCELTEN BİR HAKANDIR. ZÜLKARNEYN. EN İYİSİNİ ALLAH BİLİR.

  13. Gökboğa permalink

    Son hadisten de anlaşılacağı üzere Kızılderili Amerika Yerlileri ile Türkler akraba oluyor. Böylece Türkleri Ari ırk ile Semitik ırka bağlamaya çalışan dezenformasyon timlerinin yalanları ortaya çıkıyor. Karadeniz bozkırlarından Moğolistan içlerine kadar bütün coğrafyalar ve Kurgan kültürleri Türklerinin atalarından mirastır. Kukul Kan, Atabaskan hep kulaklara tanıdık gelir. Çünkü Kızılderililer bizim kardeşimizdir. Ön-Türk fenotipine en yakın tipi merak ediyorsak Altay-Uygur bölgeleri ile Kızılderililere bakmak yeterlidir.

    • Her seyin en iyisini Yuce Yaradan bilir bu dunya insanlar icin bir imtihan alani degilmi bi sekilde hepimiz sinavdayiz seytana kardes olanlar gunumuzde guclu olduklarini saniyorlar ama inanclari olmadigi icin gercek Gucun Yuce Allahin oldugunu bilmiyorlar ve Allah teala iktidari diledigine lutfeder zulkarneyne lutfettigi gibi ama ne yazikki gecmisimizi inancimizi kaybettigimiz icin basimiz buyuk belada ama inanyorum ki biz turkler birgun bu dunyada hakimiyeti tekrar ele alip Allahin emrettigi dini yasayacagiz ve yasatacagiz bu gunler cok uzak. Degildir ihtiyacimiz olan tek sey cehaletten kurtulup bize hayat veren nimet veren bizi esirgeyen yuce yaradana siginip hayrinda serrinde ondan geldigini bilmektir Allah. Turku korusun bagislasin sabir ve kuvvet versin. Amin

      • İbrqhim permalink

        – Bir de sana Zülkarneyn’den soruyorlar. De ki: Size ondan bir hatıra okuyacağım.

        18:84 – Gerçekten biz onu (Zülkarneyn’i) yeryüzünde iktidar sahibi yaptık ve ona ulaşmak istediği her şeyi elde etmesinin bir yolunu verdik.

        18:85 – Derken o da bu yollardan birini tutup gitti.

        18:86 – Nihayet güneşin battığı yere vardığı zaman, güneşi, (sanki) kara bir balçıkta batıyor buldu. Bir de bunun yanında bir kavim buldu. Biz ona dedik ki: “Ey Zülkarneyn! Onları ya cezalandırırsın veya onların hakkında iyi davranırsın.”

        18:87 – O da demişti ki: “Kim haksızlık ederse muhakkak ona azab edeceğiz; Sonra Rabbine geri döndürülecek, O da onu görülmemiş bir azabla cezalandırır.”

        18:88 – “Amma her kim de iman edip iyi bir iş yaparsa, buna da en güzel mükâfat vardır. Biz ona dünyada kolaylık gösterir zor işlere koşmayız.”

        18:89 – Sonra Zülkarneyn yine bir yol tuttu.

        18:90 – *** hatalı *** YNÖ’nün tercümesi gecici olara yazıldı: (Biz süre sonra, güneşin doğduğu yere varınca onu, güneşe karşı kendilerine bir siper yapmadığımız bir topluluğun üzerine doğar buldu.)

        18:91 – İşte Zülkarneyn’in kudret ve saltanatı böyleydi. Ve biz onun yanında olan her şeyi bilgimizle kuşatmıştık.

        18:92 – Sonra yine bir yol tuttu.

        18:93 – Nihayet iki dağ arasına ulaştığında onların önünde, hemen hiç söz anlamayan bir kavim bulmuştu.

        18:94 – Dediler ki: “Ey Zülkarneyn! Ye’cuc ve Me’cuc bu yerde fesat çıkarıyorlar. Onun için, bizimle onlar arasında bir sed yapman şartıyla sana bir vergi versek olur mu?”

        18:95 – Dedi ki: “Rabbimin bana vermiş olduğu servet ve saltanat, sizin vereceğiniz şeyden daha hayırlıdır. Bana maddî yardımda bulunun da sizinle onların arasına en sağlam seddi yapayım.

        18:96 – “Bana, demir kütleleri getirin.” Nihayet dağın iki ucunu denkleştirdiği vakit: “Ateş yakıp körükleyin” dedi. Demiri bir ateş koru haline getirince. “Bana erimiş bakır getirin üzerine dökeyim” dedi.

        18:97 – Artık Ye’cuc ve Me’cuc bu seti ne aşabildiler ne de delebildiler.

        18:98 – Zülkarneyn dedi ki: “Bu Rabbimin bir lütfudur. Rabbimin vaadi geldiği vakit de onu dümdüz yapacaktır. Rabbimin vaadi de haktır.

  14. halil görgülü permalink

    sevgili hocamız isminizi lütfedermisiniz ve varsa kitabınız varmı gercek türk tarihi ile ilgili.

  15. mustafa permalink

    Tanrı yasam dir hayattir o andır .herşey varolan herşey tanridir sonsuz bir bütündür .okyanusta bir damlasin..mevlana

  16. mgn permalink

    nebi ve resul arasındaki farka dikkat edelim.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: